Powered By Blogger

Saturday, March 24, 2012

yay ! Dapat kolej...plus,my uncelebrated birthday... :)

YAY !!!
Akhirnya pihak kolej suda kluarkn nama layak 1..
and,I'm 1 of them !!
Yahoo~~
See..
Thats my name on the list..
I'm really thankful la sbb pihak kolej still layakkn sy..
Berhabis collect cop sem ne smata2 nk dptkn bilik..
tp,
my roomate skrg pulak xdpt bilik..
huhu~
sedih la jugak..
but...
surprisingly,
I dpt roomate baru with the name of NanaHazwanee agasshi..
Haha~
Actually x expect la dpt roomate ngan agasshi ne coz ingatkn nk random2 je..
so,bila tgk bilik dia still available and I sign in la...
kekeke~
I'm still wondering..
Mcm mana la keadaan bilik 2 INSPIRIT ne nnt aa ??
LOL~
So,
If sapa2 yg ke bilik kmi ni nnt,
ready2 a tgk ke-INSPIRIT-AN kmi nnt aa...
hahaha~
Time register kolej tu pon 1 hal lg..
berebut nk blok 1..
gila ehh~
berhimpit-himpit semua siswi nk ke blok 1..
and I was like, OMG ! 
mcm nk stay bilik lama pon ada.. 
tp,mls da nk jln jauh ke blok 4 tu..

ne la rupa org2 yg bhimpit nk dptkn blok 1...
tp gagahkn jugak berebut dgn pihak juniors nk masuk blok 1..
nasibla dapat kn NanaHazwanee agasshi..
Roomate lg tu..lol~
okay..
tu kisah 21 March..
Skrg,off to the next day...

MY BIRTHDAY !!

WOW~
I'm 21 years old..
Actually seminggu lebih selepas birthday L-sshi..
It was my birthday...
22 MARCH..
wheee~
Tgh malam tu dpt 2 calls dr my friend..
Happy la jugak..
then,kwn sebelah bilik pon menerjah bilik I nk wish birthday..
LOL~
Agak meriah la mlm tu even x sambut coz gap paper dekat sgt..
And,my phone pulak full of messages as I kn subscribe FB pakai phone..
that day,x buat pa pon..
Just kat bilik and watch my fav series VAMPIRE DIARIES Season 3..
Pagi2 tu dh my mom and bro call wish HB..
My sis pon text I awl pg tu..
hehe~
I wish I was home ba..
My dad plak call belah malam tu..
I MISS THEM !!
I WANNA BE HOME !!
Sabar je la dulu..
ada 2 lg paper ne..
So, that day pon xcited jugak coz my beloved friend yg dh lama x contact,text I HB..
Excited lahh..
I MISS HER..

She's the one that I mean..
my bff in PLKN..
I miss her !!

Okaylaa...
Got no more idea to say..
Gonna battle for 2 more papers..
Ohh~
Can't wait for holiday..
I'm coming home !!
ADIOS~~

last year pun cake...this year,xda cake ehh..xpa la.. :')








2 comments:

  1. haha.. macam mana laa kita ne kan nnt, agasshi.. semangat ke-INSPIRIT-an kita ne trlampau kuat.. haha..

    ReplyDelete
  2. yg semestinya,dinding tu ada poster yg sm aa..lol~

    ReplyDelete