Powered By Blogger

Monday, December 26, 2011

Merry Christmas 2011 !!!


HO..HO..HO... Merry Christmas everybody...
Its the third day of Christmas today,and I only can updated my blog today...lalalala~
How's Christmas for those who celebrating it ?
For me,this year was awesome..Why ?
Because it's just awesome laa...hehehe~
Okeyh...that's all for the intro...
Yuhoooo~~

Skrg back to malay la..
23/12 I sampai di Mukah..my beloved hometown..
It was freezing cold ba dlm bas smlm mlm tu...seriously sejuk gilerr ah..Rasa cam kt negara winter jak ne...
Ala-ala korea la kononnya ne..ahaaa...
That day,rehat sekejap jer tau...Byk berjalan ba ari tu..with my mum beli ni,beli tu...wah2...shopping for Christmas la...preparation..

On the 24th pulak...Christmas Eve !! yay!! Excited la..plus,my sis and family sampai ari tu...meriah la jugak rumah kn..ada budak nk bising2..kekeke...Hari tu busy la jugak..then ptg tu pegi church for Christmas eve mass...
Christmas eve with pink polka dots.. ;)
Mlm tu jumpa byk saudara mara dr jauh,friends..happy dpt jumpa dgn diaorg ba..once a year ne...

On 25th..YAY !! Its Christmas ba...Yeah...Hr tu xda gi church..getting ready at home je..tolong2 kt rumah la kn..


my niece,rocking on Christmas..
Many of close relatives came that day..It was very busy..and of course,really making me full of food..All the dishes was DAEBAK !! credits to my lovely sis...


me in grey on Christmas... :)
                           That nite was awesome..why ?
  Sebab,I pergi "ngabang" with kengkawan...Ni la ms utk I & kengkawan jumpa ba..once a year ne dpt berkumpul ramai2...bkn senang bkumpul dgn diaorg ne...
Claren & Christopher..


Johnny & Vennoel..
Only two of this picture that I snap..there were more of us..but still in my friend,Claren's phone..Cannot bluetooth that nite..(ntah mcm mana experia budak tu x mau nk bluetooth..)...huhu~
I akan post gmbr tu next time la...Mlm tu kiteorg jln hujan2 dowh..sanggup ne..kami pergi 5 buah rmh je mlm tu..tp balik akhir ne...lol~tp geng ne la yg paling gila2...You guys were awesome !!

On the 26th...ehh..ne la birthday my beloved chingu, Annette..
Me & Annette..birthday girl...
That day,byk jugak la relatives pergi rmh...mcm thn2 sblm ne..
Me in my favourite Purple !
Mlm tu kami jln lagi ba...But first,kami mkn2 dulu kat rumah Annette..Celebrate la birthday dia jap kn...kekeke..
yummm~~
Really enjoy that night too...next, more picture to come...
adelle,claren,chris


vennoel..ayu je pose ni..I like !! (sorry cuzzy..)

the only girls...annette,me,adelle..

Syg sgt coz ada kwn yg x dpt balik for christmas ne..Especially girls...Rindu sama mereka ba..Anyway,next year masih ada..


rawww~~

alvin,me,adelle..
annette,claren,chris..


They are all awesome...Best eh bjln dgn diorg ne..sume gila2 bh..skepala...ketawa mmg x pernah stop ne...lucu2 smua...I'm glad to be friends with them..ada lg picture yg kmi smua bgambar skali,ala-ala family photo la..but not in my hand ba...still waiting ne...will be posted soon lah....
Then,mlm tu jugak,cousin2 sleepover kt umah...
my handsome cousin...

my other cousin with his lappy..

one more cousin...all of them boys..

my cousin & my niece..

my niece just open up a fb account.. :)

out of boredom with my boy..

Cousin I ne semua kecik2 kn ??
diaorang ne mmg slalu sleepover kt umah I bila I balik Mukah..
Nk kasi riuh sikit rumah kn...
Budak2 ne semua ada Facebook tau..
budak2 zaman moden ba...


So,thats what happen from the day i came home until the 2nd day of christmas...mmg best la...krismas kn...hehehe~~

next sneak peak umah I lak...




x byk ne gmbr I snap,,just few for preview...
okay..i think thats all for today...will update more after this...
Annyeong !!!
My Mr Santa...cute ba ne santa..

cheers...bye~~ ;)

Merry Christmas from INFINITE too...



No comments:

Post a Comment