Powered By Blogger

Monday, February 25, 2013

"Konvokesyen Kali Ke-78 Mei 2013"

Hi, Hello !!
Tetiba pulak merajinkan diri membuat entri untuk hari ni..
Actually, hr tu dh nak buat entri ni, 
tp tau2 la..
MALAS nk taip...lol !
Okay..
Tajuk entri utk kali ini,
"KONVOKESYEN KALI KE-78 MEI 2013"

Maksudnya,
aku dalam list untuk berkonvo la...
YAY !!!


akhirnya..
Aku menerima segulung diploma..
Mcm pelik pulak diploma tu kan..
Selalu dgr org debut "Segulung Ijazah" je..
Ahh..
Abaikan..
Mungkin aku ada diploma saje..
Tp aku tetap bersyukur..
Ye la,ye la..
DIPLOMA je pun..
Entri je meriah sakan..
Well, at least aku pun seorang graduan kan..
Memang aku tolak untuk menyambung ke peringkat Sarjana Muda,
tp tak bermaksud yang aku mmg x mahu study lagi..
Mungkin aku akan sambung di lain masa la kan..
Xda salahnya..
Tp aku mmg rindukan zaman kampus aku..
That was the best part of my life..
Free life la kunun time di kampus walaupun byk rules dlm kampus..
Okay, balik pasal cerita konvo ni,
gambar atas tu just nak semak and buat pengesahan maklumat peribadi saje..
tarikh konvo semua belum lagi ditentukan..
X sabar dah rasanya nak berkonvo..
Plus,x sabar nk jumpa rakan seperjuangan aku selama 3 tahun aku buat diploma ni..
Kebanyakan mereka mmg menyambung ke peringkat degree..
Dan ada yg tgh menunggu keputusan rayuan ke degree..
Sedih pulak bila ada kwn2 yg terpaksa "Extend" sem untuk habiskan pengajian..
X dpt la nak konvo sm2 dgn diaorg tu..
Bla..bla..bla..
Okayy, sampai sini saje la entri kali ni..
Will be back for other entries soon..
ANNYEONG !!


gonna meet some of them during convocation soon..can't wait !!






No comments:

Post a Comment